رد کردن لینک ها

مجله خبری تدبیرنگر

رشد در کسب و کارتان را با مجله خبری تدبیرنگر ایجاد کنید
بازاریابی محتوا چیست و چگونه باید از آن استفاده کرد؟

بازاریابی محتوا چیست و چگونه باید از آن استفاده کرد؟

بازاریابی محتوا یا همان (Content Marketing)  ، یک نوع بازاریابی است که تمرکز آن بر روی  تولید و انتشار محتوا برای مخاطبان هدفمند آنلاین است که اغلب توسط کسب و کار ها برای : جلب توجه مخاطب و ساخت لید گسترش مشتریان راه اندازی یا افزایش فروش به صورت آنلاین افزایش آگاهی مشتریان از برند […]

آکادمی آموزشی و مرکز مشاوره کسب‌وکار تدبیرنگر بهتر و مصمم‌تر از سال‌های گذشته

شروع به کار اکادمی آموزشی تدبیرنگر در سال ۱۳۹۷ اکادمی اموزشی و مرکز مشاوره کسب‌وکار تدبیرنگر با برگزاری بیش از ۲۰ کارگاه و سمینار مختلف آموزشی در سال ۹۶ یکی از موفق‌ترین شرکت‌ها در سال ۹۶ در شهر ارومیه بوده است. البته مواردی نقص و مشکل مانند ارائه مدرک دو کارگاه در کار آموزشی ما […]

کسب‌وکار و راه اندازی شغل های کم ریسک و پر درامد در ارومیه

کسب و کار یکی از مهمترین تصمیماتی که هر کارآفرین در زندگی خود می‌گیرد  که چه شغلی را می‌خواهد راه‌اندازی کند. بسیاری از کارآفرینان معمولا به این موضوع فکر نمی‌کنند که چه کاری را شروع کنند. در برخی از موارد آنها دارای تجربه اندکی در آن صنعت هستند، در برخی موارد نیز شاید حتی مقاله […]

اطلاعیه تغییر فرآیند برگزاری کارگاه ها

با توجه به مشکل پیش آمده در مورد زمان برگزاری کارگاه ها و همینطور عدم به حد نصاب رسیدن برگزاری آن ها، مرکز مشاوره کسب وکار تدبیرنگر فرآیندهای برگزاری کارگاه های خود را به شکل زیر تغییر داده است:  کارگاه های تخصصی که مرکز در زمینه های مختلف برگزار می کند، دارای زمان برگزاری خاصی […]

مشارکت کارمندانتان را در محل کار با رهبری آگاهانه بهبود ببخشید

نگاهی به اطراف دفترتان بیاندازید. چند نفر از کارمندانتان به راستی غرق کارشان هستند؟ اگر شرکتتان مثل بسیاری از شرکت های دیگر باشد، تنها 32 درصد از کارمندان فعالانه درگیر کارشان هستند، در حالیکه 50.8 درصد درگیر کار نیستند و 17.2 درصد نیز آن را رها کرده اند! کارمندان فعال نسبت به مشارکت در کارشان […]

۹ مشکل بزرگ کسب‌وکارها و واحد‌های صنعتی در ارومیه

۹ مشکل بزرگ کسب‌وکارها و واحد‌های صنعتی در ارومیه

در طول یک ماه گذشته با جلساتی که با حضور مدیران سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی داشته‌ایم، همگی از مشکلات بزرگ راه‌اندازی و پیشبرد کسب‌وکار گله داشتند. موفقیت یک کسب‌وکار به عوامل بسیار متعددی بستگی دارد و پیدا کردن راه حل برای آن مشکلات بسیار مشکل‌تر است. با توجه به اینکه برنامه اصلی دولت در سال […]

ایده پردازی و راه اندازی یک کسب و کار موفق همراه با تدبیرنگر

هیچ ایده ای بدون برنامه ریزی درست و اجرای ماهرانه به سرانجام نمی رسد. همگان آرزوی داشتن یک ایدۀ میلیون دلاری دارند که بتوانند از آن برای جهش به سوی یک زندگی خوب استفاده کنند. اما واقعیت آن است که داشتن ایده اغلب بخش بسیار ناچیزی از کار می باشد و تبدیل ایده ها به […]

ثبت شرکت دانش بنیان و راهنما و مزایای ان در حمایت های دولتی

ثبت شرکت دانش بنیان و راهنما و مزایای ان در حمایت های دولتی

بنا به ماده 2 قانون حمایت از شرکت ها و موسسات دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری ها و اختراعات مصوب 1389 مجلس شورای اسلامی،شرکت هایی که در زمینه ی گسترش و کاربرد اختراع و نوآوری و “تجاری سازی نتایج تحقیق و توسعه شامل طراحی و تولید کالا و خدمات در حوزه فنادی های برتر […]

راهنمای کامل آشنایی با اصول برندینگ و استراتژی­های آن

توسعه و پیشبرد استراتژی­های برندینگ یکی از مشکل ­ترین گام­ها در فرآیند بازاریابی به حساب می­آید. اغلب این المان اکثر کسب ­و­کارها را با چالش­های بزرگ مواجه می­کند اما توسعه­ برند یک گام حیاتی برای هویت یک شرکت به حساب می­آید. این استراتژی سه مولفه اصلی کسب­ و­کار شما را دربر گرفته و به عنوان […]