آزمایشگاه خود را به گوگل معرفی کنید

17/10/2022 12:17

ممکن است یک وبسایت شگفت‌انگیز با مطالب و محتوای مفید برای آزمایشگاه خود طراحی کرده باشید و اکنون احساس می‌کنید که آماده به اشتراک گذاشتن آن هستید.

آیا فکر می‌کنید بلافاصله پس از به اشتراک گذاشتن وبسایت، تمام محتوای شما در گوگل قابل مشاهده خواهد بود؟ ممکن است این اتفاق کمی زمان‌بر باشد.

زیرا، برای این که وبسایت آزمایشگاه شما در نتایج موتور جست‌وجو‌گر نمایش داده شود، گوگل باید سایت شما را ایندکس کند به این معنی که وبسایت شما جزو فهرست جست‌وجو در گوگل قرار بگیرد.

این ممکن است چند روز یا چند هفته‌ای طول بکشد.

 

چگونه گوگل محتوای وبسایت را ایندکس می‌کند؟

گوگل با استفاده از سیستم‌های گسترده‌ی کامپیوتری که به آن گوگل بات (google bot) گفته می‌شود عمل ایندکس را آغاز می‌کند. در طی این پروسه گوگل وبسایت‌ها، به روز‌رسانی‌ها، صفحاتی که قبلاً وجود داشتند و لینک‌های مشکل‌دار را بررسی می‌کند. پس از این پروسه تمامی نتایج وارد ایندکس یا فهرست جست‌وجوی گوگل می‌شود.

بر حسب نتایج کراولینگ گوگل، ممکن است نیازی به ارسال وبسایت خود به گوگل نداشته نباشد زیرا گوگل می‌تواند به‌طور خودکار آن را کشف کند.

نقطه‌ی ضعف این روش وابستگی آن به مدت زمان کراولینگ و فهرست‌بندی محتوای وب است که گاهی ممکن است به سرعتی که می‌خواهید اتفاق نیفتد.

 

از کجا بدانیم که وبسایت آزمایشگاه ایندکس شده است؟

در صورتی که هیچ محتوایی ایندکس نشده باشد گوگل پیام «نتایجی برای جست‌وجوی شما یافت نشد» را نمایش می‌دهد.

در صورتی که هیچ محتوایی یافت نشود مرحله ي بعدی ایجاد نقشه‌ی سایت یا سایت مپ است. برای این که صفحات وبسایت آزمایشگاه در رتبه‌ی بالایی قرار بگیرد باید در ابتدا از زیر‌دست ربات‌های گوگل رد شود. بنابراین، داشتن نقشه‌ی سایت در روند بهینه‌سازی وب یا سئو سایت آزمایشگاه محسوب می‌شود.

 

پس از طی این پروسه، فعالیت در فضای وب به منظور دست‌یابی به اهداف بازاریابی و تبلیغات خدمات آزمایشگاه ممکن خواهد بود. می‌توانید با مراجعه به مطالبی که در وبسایت شرکت بازار‌یابی تدبیرنگر به اشتراک گذاشته شده می‌توانید برای دست‌یابی به اهداف بازاریابی و تبلیغات خدمات آزمایشگاه در فضای وب مراجعه نمایید.

طراحی سایت آزمایشگاه

اگر علاقه‌مند به آشنایی با کارایی‌های سایت اختصاصی برای آزمایشگاه هستید، در این صفحه اطلاعات کاملی در این خصوص گردآوری کرده‌ایم که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از این سؤالات باشد.

مهندس مرتضی جوانمرد

مدیر تیم IT تدبیرنگر، گروه طراحی و توسعه‌ سیستم‌های اتوماسیون پزشکی

نیاز به مشاوره برای کسب و کارتان دارید؟

همکاران ما در تدبیرنگر آماده ارائه مشاوره درباره بازاریابی محتوایی در حوزه پزشکی هستند.

آخرین دیدگاه ها

دیدگاهی درج نشده است. اولین نفر باشید!

دیدگاه تان را بنویسید

نظر خود را درباره این مقاله بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *