مراحل برندسازی و برندینگ

برندینگ یا برندسازی یکی از مهمترین قسمت‌های هر کسب‌وکاری فارغ از اندازه آن ( استارتاپ، کوچک، متوسط و یا حتی بزرگ) می‌باشد. استراتژی برندینگ موثر می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در بازارهای رقابتی امروزی داشته باشد. اما تعریف دقیق برندسازی چیست؟ به طور ساده، برندینگ قول شما به مشتریانتان می‌باشد. برندسازی دقیقا به مشتریان شما می‌گوید…

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ادامه مطلب

هفت دلیل که مخاطبان شما با برندتان ارتباط برقرار نمی‌کنند

با افزایش اهمیت بازاریابی دیجیتال، مشتریان تجربه‌ی متناسب با شخصیت خود را انتظار دارند، و امروزه برندهای آگاه، در حال تلاش برای تحقق این خواسته هستند. اگر با مشتریان‌تان متناسب با شخصیت خودشان ارتباط برقرار نکنید، از رقبایی که این کار را انجام می‌دهند عقب می‌مانید. این تنها راه برای ادامه‌ی کسب‌وکار در دنیای امروز…

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ادامه مطلب

پنج گام حل مسئله در کسب‌وکار

با وجود این‌که مسئله در هر کسب‌وکار منحصربه‌فرد است، اما لازم نیست هر بار که با معضلی مواجه می‌شوید تکنیک‌های حل مسئله جدیدی را ایجاد کنید. از یک رویکرد روشمند برای حل همه مشکلات در کسب‌وکار بهره ببرید تا بتوانید در مدیریت بحران‌ها پایدار باشید. اجرا و شروع یک کسب‌وکار به معنای حل یک مشکل…

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ادامه مطلب

چگونه با سرمایه‌گذاران بالقوه مذاکره کنیم؟

افزایش تأمین مالی (سرمایه موردنیاز کسب‌وکار) یک فرایند زمان‌بر بوده و با گذشت زمان می‌تواند خیلی استرس‌زا باشد. ممکن است در آینده موقعیت تجاری شما نسبت به الان دیگر پایدار نباشد و شرایطی پیش آید که شما را به نقطه شروع ببرد. شما باید بتوانید موقعیت‌ها و شرایطی را که به‌طورمعمول از تصمیمات ضعیف به…

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ادامه مطلب

چهار عامل ضروری برای برند سازی در شبکه‌ های اجتماعی

    چه برای فروش محصولات و چه برای کسب کاربران همیشگی برای سایت کسب و کارتان، نیاز دارید که در ذهن افراد به عنوان برند ی قدرت‌مند شناخته شوید. یکی از بهترین راه‌ها برای این کار برند سازی در شبکه‌ های اجتماعی است. تحقیقات اخیر نشان می‌دهند که درصد سرمایه‌گذاری برندها در سال جاری…

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ادامه مطلب

تأثیر رنگ‌ها بر میزان فروش یک کسب‌وکار

مدت زیادی است که بازاریابان و طراحان گرافیک فهمیده‌اند که رنگ، نقش مهمی در موفقیت کمپین‌های بازاریابی ایفا می‌کند. رنگ‌های خاص می‌توانند احساسات خاصی در مشتریان برانگیزند، درنتیجه باعث ایجاد ارتباط آن‌ها با برند و ایجاد انگیزه برای خرید می‌شوند. لیست زیر ۱۰ رنگ را معرفی می‌کند که فروش را افزایش می‌دهند و احساسات خاصی…

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ادامه مطلب

بهترین راه‌های هدف‌گذاری در کسب‌وکار

در بررسی‌های اخیر صورت گرفته در صنعت، بیش از ۸۰% صاحبان کسب‌وکارها اعتراف کردند که هدف‌های کسب‌ وکار خود را دنبال نمی‌کنند. با این وجود،‌ این درصد نشان می‌دهد که تعیین هدف، جزء جدایی‌ناپذیر موفقیت کسب‌وکار است. فقط تعیین هدف موثر نیست. یادگیری تعیین اهداف درست و یادگیری بهترین راه‌های رسیدن به آن‌ها، زمان‌بر بوده…

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ادامه مطلب

چگونه یک برند شخصی موفق ایجاد کنیم؟       

زندگی یک کسب و کار است و شما مدیر عامل ارشد آن. شما باید یاد بگیرید چطور با یک برنامه ریزی استراتژیک برای خودتان، خودتان را به یک برند معتبر نزد دیگران تبدیل کنید. تمام قوانینی که در دنیای تجارت حاکم است در زندگی عادی نیز وجود دارد. توسعه و ساخت برند شخصی به معنی…

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ادامه مطلب

غلبه بر پنج مانع بزرگ نوآوری

هر شرکتی، به خصوص در زمینه فناوری، می خواهد دست به «نوآوری» بزند. سنت شکنی و آوردن نسخه های جدید و پیشرفته ی محصولات به بازار، مثل یک هدف تاثیرگذار به نظر می رسد، اما انجام این کار همیشه ساده نیست. رهبران کسب و کار درباره آنچه که بزرگترین موانع نوآوری پیش روی شرکتهای مدرن…

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ادامه مطلب

۱۳ نکته کلیدی برای یک ارائه اثرگذار که توجه سرمایه‌گذاران را به شما جلب می‌کند

با توجه به رشد آرام آرام فضای کارآفرینی نوآورانه و دانش محور در کشورمان، یکی از موضوعات مهم برای موفقیت در این نوع کارآفرینی، امکان جذب سرمایه است. کارآفرینانی که در پی ورود به مراکز شتابدهی استارتاپ ها، یا جذب سرمایه از سرمایه گذاران شخصی یا موسسات و صندوق های سرمایه گذاری جسورانه هستند، باید…

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ادامه مطلب

1 2 3 4 5
top