برندسازی در شبکه های اجتماعی

یک برند تجاری برای رسیدن به اهداف خود ابتدا باید در ذهن و قلب مشتریان نفوذ کند و آن‌ها را تحت تأثیر خود قرار دهد، بنابراین باید بتواند به بهترین شکل خود را به مخاطبان نشان دهد. امروزه برندسازی در شبکه های اجتماعی بهترین راه برای شناساندن برندها به مردم می‌باشد. شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار مثل: فیسبوک، اینستاگرام، تلگرام و… بهترین روش […]

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ادامه مطلب

چرا باید در شبکه های اجتماعی فعالیت داشت ؟

این روزها همه ما میبینیم نحوه ارتباطات کنونی با نحوه تعاملات درگذشته فرق کرده است و استفاده از شبکه های اجتماعی  به بخش ثابتی از زندگی مردم تبدیل شده است. کسب‌وکارهای مختلف می‌توانند از تأثیرپذیری شبکه‌های اجتماعی برای ارتقای کار خود کمک بگیرند . شبکه‌های اجتماعی در حال حاضر بهترین ابزار برای ارتباط با مخاطبین محسوب […]

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ادامه مطلب

سئو با بازاریابی محتوا چه ارتباطی دارد؟

سئو یا Search Engine Optimization (بهینه‌سازی موتور جستجو) به اختصار به معنی انجام برخی فعالیت‌ها روی سایت و بهبود رتبه کلمات کلیدی هم چنین ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجو می باشد. بازاریابی محتوا هم در ساده‌ترین شکل یعنی بازاریابی به وسیله محتوا. بااینکه ظاهر قضیه ساده نشان می دهد ولی خیلی از افراد و […]

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ادامه مطلب

گوگل آنالیتیکس چیست و چرا به آن نیاز داریم؟

با توجه به دنیای رقابتی این روز ها برای هر کسب و کار اینترنتی شناخت تعاملات کاربران با سایت هایشان جهت برنامه ریزی مفید و افزایش کاربران ورودی به سایت بسیار مهم می باشد. در دنیای مجازی جذب مخاطبان هدف به نحوی که وفاداری مادام در مشتریان ایجاد شود بسیار مهم و حیاتی می باشد؛ […]

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ادامه مطلب

صفحه فرود یا Landing pageچیست؟

روزانه با جستجو در اینترنت در مرورگرهای خود وارد هزاران صفحه فرود (Landing page) می شویم؛ اما کدام یک از این صفحات، صفحه فرود (Landing page) هستند؟ آیا تمام صفحاتی که می بینیم صفحه فرود (Landing page) می باشند؟ چگونه می توانیم کاربر را با استفاده از صفحه فرود (Landing page) به خرید محصول هدایت […]

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ادامه مطلب

برند یا نام تجاری به چه معناست ؟

تا چه حد با واژه ی نام تجاری (Brand) یا نام تجاری آشنا هستید؟ چرا باید دنبال برند باشیم؟  یک برند، چه ارزش و یا جایگاهی را می تواند بدست آورد؟ برند، خاطره‌ای است که مشتریان به یاد می‌آورند و مرتبط به تجارب مثبت و منفی آنها از برند است. برندسازی، تنها فعالیتی در جهت […]

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ادامه مطلب

استراتژی محتوا چیست و چه تفاوتی با بازاریابی محتوا دارد؟

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که مگر استراتژی محتوا همان بازاریابی محتوا نیست؟ جواب سوال شما خیر است . برای درک بهتر مفهوم استراتژی محتوا، بهتر است در ابتدا تفاوت آن را با بازاریابی محتوا بدانیم . استراتژی محتوا یک عبارت بسیار گسترده است و موارد بسیار زیادی را شامل می‌شود. در حالی […]

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ادامه مطلب

بازاریابی محتوا چیست ؟

بازاریابی محتوا یا همان (Content Marketing)  ، یک نوع بازاریابی است که تمرکز آن بر روی  تولید و انتشار محتوا برای مخاطبان هدفمند آنلاین است که اغلب توسط کسب و کار ها برای : جلب توجه مخاطب و ساخت لید گسترش مشتریان راه اندازی یا افزایش فروش به صورت آنلاین افزایش آگاهی مشتریان از برند […]

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ادامه مطلب

راه‌اندازی آکادمی آموزشی تدبیرنگر

  شروع به کار آکادمی آموزشی تدبیرنگر در سال ۱۳۹۷ مرکز مشاوره کسب‌وکار تدبیرنگر با برگزاری بیش از ۲۰ کارگاه و سمینار مختلف در سال ۹۶ یکی از موفق‌ترین شرکت‌ها در سال ۹۶ در شهر ارومیه بوده است. البته مواردی نقص و مشکل مانند ارائه مدرک دو کارگاه در کار ما بوده است که از […]

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ادامه مطلب

چه کسب‌وکارهایی برای راه‌اندازی در ارومیه مناسب هستند؟

یکی از مهمترین تصمیماتی که هر کارآفرین در زندگی خود می‌گیرد این است که چه کسب‌وکاری را می‌خواهد راه‌اندازی کند. بسیاری از کارآفرینان معمولا به این موضوع فکر نمی‌کنند که چه کسب‌وکارهایی را شروع کنند. در برخی از موارد آنها دارای تجربه اندکی در آن صنعت هستند، در برخی موارد نیز شاید حتی مقاله ای […]

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ادامه مطلب

1 2 3 5
top