استراتژی‌های عملی برای آزمایشگاه‌ها در فضای وب

17/10/2022 18:06

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی روشی‌ست که یک آزمایشگاه تشخیص طبی می‌تواند از طریق آن به اهداف بازاریابی خود با استفاده از موتور جست‌و‌جو و رسانه‌های اجتماعی دست یابد.

برنامه‌های استراتژیک، آزمایشگاه‌ها را برای به‌کار‌گیری از تکنیک‌های مختلف بازاریابی سوق می‌دهد و در رابطه با نوع تکنیک مناسب راهنمایی می‌کند.

آزمایشگاه‌های تشخیص طبی می‌توانند از بازاریابی دیجیتال برای نشان دادن تخصص و شناخته شدن خود، گسترش قلمرو‌ی حرفه‌ای و پیشرفت صنعت کاری استفاده کنند.

استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی شامل چه مواردی است؟

سرمایه‌گذاری آزمایشگاه‌های تشخیص طبی در دیجیتال مارکتینگ منجر به ارائه‌ی خدمات برای مراجعه‌کنندگان و جذب مشتری‌های جدید می‌شود.

برخی از استراتژی‌های سودمند برای آزمایشگاه‌های تشخیص طبی شامل موارد زیر است:

وب‌سایت

هر کسی که صاحب گوشی هوشمند باشد، در هر لحظه‌ای می‌تواند به وب‌سایت‌های مختلف دسترسی داشته باشد؛ بنابراین، اولین شناخت افراد از خدمات یک آزمایشگاه، احتمالاً از طریق وب‌سایت آن آزمایشگاه خواهد بود.

طراحی وب‌سایت بر اساس نیاز‌های مراجعه‌کنندگان، اولین اولویت آزمایشگاه‌های تشخیص طبی‌ست. همچنین، با ارائه‌ی مطالب علمی و آزمایشگاهی در وب‌سایت می‌توانیم این حس را در مراجعین القاء کنیم که آزمایشگاه، نگران سلامتی آنها است و در راستای منافع‌شان عمل می‌کند. این کار، باعث ایجاد اعتماد در بین مشتری‌ها می‌شود.

بازاریابی سوشال مدیا (بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی)

دسترسی و تعامل با مخاطبان در رسانه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام فرصت‌های فوق‌العاده‌ای را برای آزمایشگاه فراهم می‌کند. همین‌طور، فعالیت در رسانه‌های اجتماعی به‌همراه طراحی وب‌سایت، امکان شناسایی علایق و نیاز‌های افرادی را ایجاد می‌کند که این در تعیین جامعه‌ی هدف آزمایشگاه در راستای خدمات خود نقش دارد.

بهینه‌سازی موتور جست‌و‌جو یا سئو

از آنجایی که اولین کار یک فرد بیمار جست‌وجو در مرورگر وب است، با سرمایه‌گذاری در سئو یا بهینه‌سازی موتور جست‌و‌جو، می‌توان وب‌سایت آزمایشگاه را در موتور‌های جست‌و‌جو‌گری مثل گوگل در رتبه‌ی بالاتری قرار داد.

به اشتراک گذاشتن مطالب علمی در فضای وب باعث بالا رفتن سئو در موتور جست‌و‌جو شده و منجر به ارتقای علمی آزمایشگاه در نظر مردم می‌شود.

طراحی سایت آزمایشگاه

اگر علاقه‌مند به آشنایی با کارایی‌های سایت اختصاصی برای آزمایشگاه هستید، در این صفحه اطلاعات کاملی در این خصوص گردآوری کرده‌ایم که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از این سؤالات باشد.

مهندس آرش خضرلو

کارآفرین، مدیر و مؤسس آژانس برندینگ دیجیتال پزشکی تدبیرنگر

نیاز به مشاوره برای کسب و کارتان دارید؟

همکاران ما در تدبیرنگر آماده ارائه مشاوره درباره بازاریابی محتوایی در حوزه پزشکی هستند.

آخرین دیدگاه ها

دیدگاهی درج نشده است. اولین نفر باشید!

دیدگاه تان را بنویسید

نظر خود را درباره این مقاله بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *