برندینگ پزشکان و مراکز درمانی

ترکیبی از مسئولیت اجتماعی و بازاریابی دیجیتال

Image description

کدام تخصص‌های پزشکی می‌توانند از خدمات دیجیتال مارکتینگ بهره‌مند شوند؟

رشد کسب‌وکارتان در دنیای دیجیتال فقط با بهترین و کامل ترین خدمات امکان پذیر است

تخصص‌های مرتبط با زیبایی

متخصص پوست‌ومو
فوق تخصص زیبابی چشم
متخصص گوشحلق،بینی
جراح فک و صورت و دندانپزشکان

متخصص بیماری‌های مزمن

پزشکان عمومی
طب داخلی و عمومی
متخصص ارتوپدی
متخصصین بیماری‌های قلب و عروق

تخصص‌های مشاوره‌‌ای

روانپزشکان
متخصصین تغدیه
طب فیزیکی
مشاورین خانواده

مراکز درمانی

داروخانه‌ها
آزمایشگاه‌های تشخصی طبی
بیمارستان‌های خصوصی
درمانگاه‌ها عمومی و تخصصی

متخصصین زنان و اطفال

متخصصین زنان و زایمان
متخصصین اطفال
متخصصین اورولوژی
متخصصین چشم

سایر خدمات پزشکی

شرکت‌های دارویی
شرکت‌های تولیدکننده محصولات پزشکی
مراکز فیزیوتراپی
مراکز ورزشی و سلامتی

چرا پزشکان به برندینگ نیاز دارند؟

با افزایش ضریب نفوذ اینترنت در کشور و افزایش تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی فرصت خوبی برای برقراری ارتباط با مشتریان احتمالی وجود دارد. این ارتباط از جنس تخصص است و همین باعث می‌شود که جنس ارتباط برخلاف بقیه راه‌های بازاریابی طولانی‌مدت خواهد بود.


دریافت کاتالوگ دیجیتال تماس با ما

 
 

بستر‌های مورد نیاز برای فعالیت پزشکان

۱. وبسایت

وبسایت در حقیقت خانه اصلی هر کسب‌وکاری در فضای وب است. طراحی، محتوای چند زبانه، آنالیز، ارائه خدمات و تعامل با مخاطب در فضای وب دارای خلاقیت بیشتری است. با توجه به حجم بالای جستجوهای مسائل پزشکی و سلامت، وبسایت مخاطب‌های خاص خود را نیز دارد.

۲. شبکه‌های اجتماعی اشتراک عکس و فیلم

این شبکه‌های اجتماعی شامل فیسبوک، اینستاگرام، پینترست و توییتر می‌شوند. با توجه به عدم امکان دسترسی عموم مردم به برخی از این شبکه‌ها مناسب‌ترین شبکه اجتماعی جهت فعالیت در شرایط فعلی، اینستاگرام است. فعالیت منظم در اینستاگرام شما را با طیف مناسبی از مراجعه‌کنندگان روبرو خواهد کرد.

۳. قدرت گرفتن از سرویس‌های اشتراک ویدیو

آپارات و یوتیوب دو اسم آشنای تمام کسانی هستند که در فضای وب به‌دنبال ویدیو هستند. اگر به طور مناسب از آپارات به عنوان پربازدیدترین وبسایت ایرانی، استفاده کنید، قطعا وبسایت شما سهم قابل توجهی از ترافیک را بصورت رایگان دریافت خواهد کرد. در این بین برخی از پزشکان همکار سرویس‌های توریسم پزشکی نیز می‌توانند از یوتیوب برای این هدف استفاده کنند.

۴. محتوای بصری مناسب

اگر قصد دارید برندینگ خوبی داشته باشید، قبل از هرچیز به یک دوربین دیجیتال (یا گوشی با دوربین خوب) نیازمندید. ثبت رویدادهایی که روزانه در تعامل شما با بیماران اتفاق میافتد و نیز تهیه نمونه کارهای با کیفیت دو وظیفه اصلی در جهت ایجاد تمایز با رقبا در فضای دیجیتال محسوب می‌شود.

branding-matters

 

 

 

مراحل ثبت سفارش و ارائه خدمات ما

پروژه های ما با تماس شما با ما و یا ما با شما آغاز می‌شود. باتوجه به نیازتان و درخواست شما برای انجام پروژه تیم ما سوالاتی در این زمینه از شما خواهند پرسید و نسبت به درخواست‌هایتان مطالبی را به شما خواهند گفت. این کار به ما کمک خواهد کرد تا از اهداف دقیق شما،خواسته‌هایتان و خروجی های مورد انتظار شما اطلاع یابیم.

در این مرحله ما کسب‌وکار شما را از دیدگاه دیجیتال مارکتینگ مورد بررسی قرار خواهیم داد. همچنین بازار محصولاتتان را برای حضور قدرتمند برندتان بررسی خواهیم کرد. فهمیدن اهداف و چشم‌انداز کسب‌وکارتان به ما اجازه یافتن فرصت‌های بهبود و ساخت برند قدرتمندی را خواهد داد. برای ما مشتری ایده‌آل مشتری است که با چالش (و فرصت) روبرو باشد و به دنبال شریک اقتصادی باشد که بتواند راه حل های خلاقانه ارائه دهد. فرایند یافتن این فرصت‌ها و راه‌حل‌ها برای ما شامل چنین سوالاتی می‌شود:

  1. شما چه اهدافی برای پروژه‌تان خواهید داشت؟
  2. چه چیزی باعث شده است که تا به دنبال طراحی برند باشد؟
  3. خروجی ما چه تاثیری بر روی کسب‌وکارتان خواهد داشت؟
  4. تقویم زمانی انجام پروژه برایتان چگونه است؟
  5. بودجه شما برای این‌کار چقدر است؟

با درک دقیق و کامل از اهداف، زمانبندی و بودجه شما،تیم ما با همکاری یکدیگر یک پروپوزال کامل از انجام این پروژه را برایتان ارائه خواهند کرد. این پروپوزال شامل خروجی‌ها، رویکرد پیشنهادی، هزینه‌های اجرا و زمانبندی کامل پروژه خواهد بود. پروپوزال‌های ما در یک جلسه برای توضیح کامل جزییات و ویژگی‌های پروژه به شما خواهند بود. همچنین ما به تمام سوالات شما در مورد پروژه پاسخ خواهیم داد. معمولا پروپوزال‌های ما ظرف ۴۸ ساعت کاری آماده می‌شوند.

اگر پرپوزال ما از طرف شما مورد قبول قرار گیرد، ما وارد مرحله آماده سازی اجرای پروژه خواهیم شد. در هنگام اجرای این مرحله شما می توانید نتایج زیر را از ما انتظار داشته باشید:‌

  1. تنظیم و عقد قرارداد:‌ مرحله اول ما به نگارش در آوردن توافقمان در حالت یک قرارداد کاری خواهد بود. ما یک قرارداد کامل که از نظر حقوقی کاملا متعبر و بدون نقص باشد را آماده خواهیم کرد که در آن ویژگی‌های اجرای پروژه نیز به صورت دقیق آورده شده است. نحوه پرداخت و ارائه خروجی‌های پروژه در این قرارداد به صورت کامل آورده شده اند. ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد که شرایط پرداخت را توجه به شرایط مالی و پیشنهادهای شما تنظیم کنیم.
  2. آشنایی با مدیر اجرای پروژه: پس از عقد قرارداد و خروج از مرحله رسمی و حقوقی ما شما را با مدیر پروژه هایمان آشنا خواهیم کرد. مدیر پروژه مسئولیت هماهنگی و اجرای پروژه را به صورت کامل خواهد داشت. کلیه فرایندهای انجام پروژه را به صورت کلی برای شما توضیح خواهد داد و در تمام مراحل اجرای پروژه شما را از روند اجرای پروژه آگاه خواهند کرد.

سوالات متداول شما درباره خدمات ما

  • برندینگ در این روش چگونه کار می‌کند؟

    هدف اصلی در این فعالیت، ایجاد کردن بستری برای مشارکت مردم در انتقال مفاهیم درست پزشکی است. در حقیقت، در این روش علاوه بر اینکه فضا برای انتقال مفاهیم زرد پزشکی محدود می‌شود، پزشک بر اساس علم و تخصص خود در ذهن مردم برجسته می‌شود و از این رو رابطه بین مراجعه‌کننده و پزشک به رابطه‌ی قویتری تبدیل می‌شود.

  • فعالیت در این حوزه چه پیش‌نیازهایی را می‌طلبد؟

    اساسا برندینگ پزشکان تلفیقی از وجهه تخصصی و شخصیت اجتماعی آن‌هاست. بنابراین فعالیت‌های برندینگ بصورت ۱۰۰٪ قابل برون‌سپاری نیست (گرچه سهم عظیمی از این فعالیت‌ها با همکاری تیم مجرب انجام می‌شود). به صورت خلاصه همکاری خود پزشک، دستیاران و نیز برگزاری جلسات منظم هفتگی یا دوهفته‌یکبار برای پیش‌برد اهداف مورد نیاز است.

    • دیجیتال مارکتینگ چیست؟

      دیجیتال مارکتینگ شامل مجموعه همه ابزارها و فعالیت‌هایی است که برای بازاریابی محصولات و خدمات در بستر دیجیتال (وب، اینترنت، موبایل یا سایر ابزارهای دیجیتال) مورد استفاده قرار می‌گیرند.

    • چه تضمینی برای انجام صحیح کارمان ارائه می‌دهیم؟

      ما همواره به هر آنچه که به مشتریمان می‌گوییم پایبندیم و تمام تلاشمان را می کنیم تا به بهترین شکل آن را انجام دهیم. با عقد قرارداد بین ما و مشتریمان ما تضمین می کنیم که تمام موارد ذکر شده در قرارداد را در زمان معین شده و بهترین کیفیت به مشتریمان ارائه دهیم. در غیر این صورت هیچ وجهی از مشتریمان دریافت نخواهیم کرد.

    • بازاریابی دیجیتال چه تاثیری بر رشد کسب‌وکار من خواهد داشت؟

      بازاریابی دیجیتال یکی از مهم ترین جنبه های هر کسب و کاری است، چه کوچک باشد و چه بزرگ، چه خرده فروشی و چه عمده فروشی. بازاریابی دیجیتال فقط داشتن یک وب سایت تاثیرگذار و به یادماندنی نیست، حتی این که مجموعه شما چه تعداد هوادار در فیسبوک دارد هم نیست، حتی این که کارمندان شما فرهنگ کار در مجموعه تان را ستایش می کنند یا نه هم نیست، بلکه بازاریابی دیجیتال همه چیز است.

    • چرا باید با شما کار کنم؟

      هر بنگاه اقتصادی خواستار این است که در تمامی زوایای کسب‌وکارش تسلط داشته باشد، و بتواند همواره در مسیر رشد و تعالی قدم بردارد. تخصص،‌منابع و تعهد عمیق مشاوران تدبیرنگر در راستای برآورده ساختن خواسته های مشتریان جز ارزش های کلیدی این شرکت محسوب می‌شود. این امر این شرکت را به عنوان انتخابی ایده‌آل برای یاری رسانی به شرکت‌های فعال در حوزه های مختلف بدل ساخته است. همچنین رویکرد تدبیرنگر استفاده از متخصصین با دانش و تجربه بالاست. این تیم کاملا عملگرا است و به تئوری قناعت نمی کند. تلفیق دانش روز و عملگرایی، تیمی توانمند در اختیار مشتریان قرار می دهد تا بتوانند مشکلات کسب‌وکارشان را مرتفع سازند و از این طریق عملکرد شرکت خود را بهبود دهند.

    • شرایط پرداخت هزینه خدمات شما چگونه است؟

      با توجه به خدماتی که قرار است ما به شما ارائه دهیم و در هنگام عقد قرارداد پس از مشخص شدن مبلغ قرارداد، ما نیمی از مبلغ قرارداد را در هنگام عقد قرارداد دریافت می کنیم و مابقی مبلغ باقیمانده را در هنگام تحویل کار دریافت خواهیم کرد. البته اگر در ارائه کار تاخیری ایجاد شود و یا به کیفیت مطلوب گفته شده نرسد، ما تمام مبلغ را به شما پس خواهیم داد.

    • آیا شما استراتژی دیجیتال مارکتینگ را آموزش خواهید داد؟

      در تمام مراحل شما می تواند نظاره‌گر انجام فعالیت ها توسط ما باشید. همچنین با توجه به نیاز خدمات درخواستی ما تمام آموزش های لازم را جهت حداکثر کردن خروجی مطلوب به شما ارائه خواهیم داد. ما از خدماتمان یک سال پشتیبانی رایگان می کنیم. شما در هر لحظه هر نیازی در مورد خدماتمان داشتید می توانید با ما تماس بگیرید.

    • آیا بازاریابی دیجیتال می تواند موجب افزایش فروش من شود؟

      بازاریابی دیجیتال، همانند سرمایه، برای سازمان و محصولات آن ارزش‌آفرینی می‌کند ازاین‌رو ارتقای نام تجاری در بسیاری از موارد به استراتژی ساز آن‌ها بدل شده است. ازنظر مصرف‌کننده، برند، معرف پایه و اساس یک انتخاب مطمئن و مطلوب، است. مدیریت مناسب نام تجاری دررسیدن به اهدافی چون وفاداری مشتریان، مشتری مداری و سوددهی، نیز، بسیار مؤثر است

    • مدت زمان اجرای پروژه چقدر خواهد بود؟

      مدت زمان اجرای پروژه کاملا به ابعاد پروژه و میزان فعالیت های لازم برای انجام آن پروژه بستگی خواهد داشت. به همین منظور ما تا قبل از دانستن درخواست شما نمی توانیم زمان خاصی برای انجام آنها برای شما بیان کنیم. البته زمان لازم برای انجام هر پروژه را در پروپوزال اجرای پروژه به شما خواهیم گفت و به شما اطمینان می دهیم در کمترین زمان ممکن با بهترین کیفیت ممکن خروجی های پروژه را تحویلتان بدهیم.

    • آیا شما برای ارائه خدماتتان و همچنین کسب‌وکارتان مجوز دارید؟

      بله ما برای انجام فعالیت هایمان از سازمان صنعت معدن و تجارت مجوز ارائه خدمات مدریتی و سیستم های بهره وری داریم. شماره مجوز ما ۱۱۲/۷/۵۸۵۱۴۵ می باشد.

    • چگونه می توانم با شما تماس بگیرم؟

      شما می توانید از طریف ایمیل info@tadbirnegar.ir و یا شماره تلفن ۳۳۴۳۳۰۶۸-۰۴۴ با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما زمان جلسه و پیگیری های لازم را انجام خواهند داد.

    • برای انجام کار حتما بایستی به صورت حضوری مراجعه کنم؟

      نخیر،‌ نیازی برای مراجعه حضوری ندارید کلیه فرایند ها می توانند از طریف ایمیل،‌ تلفن و اسکایپ صورت گیرند. البته باعث افتخار ما خواهد بود تا میزبان شما باشیم و از حضورتان بهره‌مند شویم.

    • نمونه پروژه های شما را کجا می توانم ببینم؟

      شما می توانید کاتالوگ دیجیتال ما را از همین صفحه دانلود کنید و یا اینکه به صفحه پروژه های انجام شده ما بروید. ما همینطور می توانیم نمونه پروژه هایمان را برایتان ارسال کنیم.

    • کاتالوگ شما را از کجا می توانم دریافت کنم؟

      کاتالوگ ما در همین صفحه موجود می باشد. همچنین می توانید از این لینک کاتالوگ را دریافت نمایید.

    دانش و تجربه ما موفقیت شما را تضمین می کند.

    مشاهده خدمات

    این مطلب را به اشتراک بگذارید
    top